2Barn

Den nakna sanningen!

4 kommentarer

Sitter hemma hos zannah och har precis kollat på en av dom nya Johan falk filmerna. Fyfan så spännande film rekommenderar verkligen att se den! Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än det vanliga, kaffe med tjejerna dock saknade vi catta idag. Men henne får vi träffa imorgon! Ska till barnmorskan på torsdag också hon ville ha en hel timme med mig. Undra vad man gör för jag har glömt bort! Och kan ju skriva ut på bloggen direkt att jag inte vet vem pappan är eftersom att alla frågar hela tiden, har inget förhållande med pappan! Det står mellan två stycken killar och jag vet att många där ute dömer mig efter det och då får dom göra det. Så är läget iaf. Har kontakt med en utav killarna, tyvärr kan vi inte ha någon ”närmare” kontakt eftersom att han tydligen är förlovad. Den andra killen är bara allmänt ointresserad.. Vissa kanske tycker att man inte behöver skriva ut det på sin blogg men jag tycker att det är skönt att få ur sig det! Hur som helst så kommer jag älska det här barnet oavsett vem som är pappan och oavsett vad han tycker. Kommer ge allt och lite till för det här barnet, med eller utan honom! Jag är stark och jag vet att jag fixar det själv om det är så. Sen har jag ju mina brudar, min egna lilla familj och jag älskar er!

image

image

image

4 tankar om “Den nakna sanningen!

  1. Yeah Bby! 😉
    Vi finns i varje steg som kommer längst vägen 🙂

  2. Du vet att vi finns oavsett vad du väljer och gör! ❤

Lämna en kommentar